6.11.13

Kdopak mi loupe perníček?

Kdopak mi loupe perníček? Kdopak to neúnavně klove do klávesnice a vzteká se nad tím pitomým křápem notebookem a smolí stránky vašeho oblíbeného blogu? Možná je načase, abych na sebe zase něco prozradila. A nebudu se hlídat, takže pozor. Usoudíte-li po tomto článku, že nejsem tak úplně normální a v pořádku, je to čistě na vaše vlastní nebezpečí. Ale nebojte, nakažlivé to není.



Jistě se nemusím ani zmiňovat, že čtu, kdy a kde můžu. To by byla kapitola sama pro sebe. Naopak na sebe prásknu ne až tak knižní věci, abyste měli alespoň trochu jakous takous představu, s kým že to máte tu čest.

Takže, co dělám, když nečtu? Mé "priority" (nevím, jak jinak to nazvat :D) se skládají ze tří hlavních činností, výplňujících můj (už tak dost krátký, chudáček) volný čas. Ano, vím, že jsem s tím už trapná, ale jednou z nich je samozřejmě čtení. A pak také sport. Nezáleží na tom, jestli fitko, jumping, trénink nebo běhání (s tím běháním mě neberte až tak doslova :D bojím se tu běhat po večerech sama a žádná dostatečně ochotná duše se ještě nenašla), pohyb miluju zrovna tak jako knížky. Of course, nesmím zapomenout na své kamarády, kteří jsou tak hodní, že se mě občas i zeptají na knížky, a já si pak nemusím připadat tak blbě, že o nich pořád žvaním. Ale už se hlídám a zlepšuju se, přísahám! :D


Když nemám co na práci tak pozoruju krtky, jsem schopná zastavit se před zrcadlem a zírat do něj. Občas si i pokecáme typem:
JÁ: Zrcadlo, zrcadlo, kdo v zemi zdejší je ze všech dívek nejkrásnější?
ZRCADLO: *tupě mlčí, zmetek jeden*
Ne že bych sebou byla tak okouzlená a nemohla ze sebe spustit oči, ale já prostě neodolám a dělám na sebe ksichty. A to bohužel jak doma, tak na veřejnosti - ono chodit okolo zrcadlových výloh není v tomhle ohledu moc praktické. A já mám zrovna takový prasečí rypáko-frňák, který se na tohle skvěle hodí. Já jsem vůbec celá nějaká zvířátková. Podle mamky stojím jako kachna, podle doktorky běhám jako slůně a spolužáci mi přezdívali Ropuška. (Protože když mě políbí, stane se ze mě princezna =) Ne, teď vážně. Když se směju, prý vypadám jako žába. :D) Jak vidíte, jiná možnost než sedět a číst mi prakticky ani nezbívá.

Co bych to byla za vzornou studenku, kdybych vynechala učení. V mém případě spíš "učení". Ale když už jsem opravdu zoufalá a prostě mi to neleze do hlavy ani po milióntém přečtení, vymýšlím všechno možné. Nedávno jsem ve snaze naučit se biologii natočila video, kde jsem si hrála na přednášku o tasemnicích. Nakonec to skončilo debatováním o žížalách. A kdo jiný by mohl debatovat, než já sama se sebou. Mimochodem, stáli byste i o nějaká knižní videa sem na blog?

Další na seznamu mých nočních činností je hraní na prťavé čtyřoktávové klávesy. Celé to spočívá v hraní slavných melodií, které poznám snad jen já. (Ne, mami, to není Halí Belí, to je Harry Potter.)

Jedna z věcí, které mě snad nikdy neomrzí, je spíš zlozvyk než něco smysluplného a užitečného. Zaprvé hromadím a sbírám věci, které by mi mohly v budoucnu k něčemu být nebo které se mi prostě líbí (ale náhodou, na moji obhajobu - například jsem si vyrobila stojan na tužky z obalu od lentilek, takže úplně neužitečné to není!). Zadruhé, jakmile se nudím, píšu si seznamy. Neustále. Nonstop. Ve škole do sešitů a učebnic, cestou autobusem do mobilu a doma na kterýkoli volný papír. Seznamy celebrit a spisovatelů, jimž chci napsat, seznamy nových nápadů na výzdobu pokoje, seznamy cukroví, jenž chci zkusit upíct, wishlisty, seznamy seriálů... Možností, na co vytvořit sezam, je nekonečně moc, až by se z toho jeden zbláznil.

Mojí nejmíň oblíbenou aktivitou je uklízení - přeplněných poliček, zaneřáděné podlahy i skrovného šatníku. Kde se ten bordel pořád bere?


Asi je na čase, abych to celé zakončila, protože to beztak nikdo nedočetl až sem. :D Žijte blaze, mějte se famfárově a čtěte jako o život, life is short!
Vaše Wayll

8 komentářů:

  1. :-D :-D No tohle mi opravdu zpříjemnilo ráno. Rozhodně můžeš točit videa, ty mě baví na jakémkoli blogu (a docela ráda bych viděla i to video kde debatuješ o žižalách :-D). A proč hraješ na čtyřoktávové klávesy? Hraješ i normálně na klavír nebo tak?
    S tím pohybem to máme společné, což jsi teda asi první takový člověk. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to o žížalách je bohužel nezveřejnitelné. :D ráda bych hrála na větších nebo na klavíru, ale nic jiného nemám, jenom ty malé :D Fakt?! Spřízněná duše! :D taky nikoho jiného neznám :D

      Vymazat
  2. Jen toooooooč! To by bylo úžasné!!! Krásný článek. Já bych teda takhle dlouhý o sobě nedokázala napsat. Tleskám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě plánuju video po Vánocích, tak snad samu sebe k něčemu přemluvím už dřív :D psát o sobě, to by mi šlo :D horší je, že už to pak nikoho nezajímá :D

      Vymazat
  3. aj ja robím do zrkadla ksichty.. :D niekedy pred ním stojím aj polhodinu vkuse a vyplazujem na seba jazyk alebo podobne :D :D sa samozrejme, že toč!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to zrcadlo tak nějak hypnotizuje.. :D a pak běhám po domě a všem ty ksichty ukazuju, protože jsem objevila zase nějaké nové :D jsem ráda, že nejsem sama.. :D

      Vymazat
  4. A další komentář v řadě aneb zapomněla jsem, že už jsem to četla :D

    S tím pohybem to mám úplně stejně :) A s běháním? Úplně to samé .. nikdo se mnou běhat taky nechce :D A večer, když mám čas tak už vůbec ne :D

    Prosímtě .. já dokážu stát před zrcadlem i hodiny!

    Mě učení až tak moc nebaví, pokud se ovšem neučím něco, co mě baví. :D Ano, vyklubala se z toho zajímavá věta :D

    A zas tak malé je nemáš :D Já sama mám 5 oktávové :D
    Harry Potter a Halí belí? Jak to někdo může splést? :D

    A seznamy? Tak to se neboj .. na tom jsem úplně stejně :D Ten zlozvyk mám už několik let.. no, snad odjakživa .. když jsem byla malá, měla jsem i seznamy jako největší pavouci v domě, nejnechutnější pavučiny apod. :D

    Uklízení = mučení

    Nezakončila jsi to náhodou hláškou z kouzelné školky? ;) :D

    PS: Nechápu, jak jsem předtím dokázala mít tak krátký komentář .. pfff

    OdpovědětVymazat
  5. náhodou je to super, přihlásit se na mail a najít upozornění na takovou hromádku komentářů :D :)
    tak to bychom asi měly běhat spolu! :D
    jojo, zní to zajímavě :D ale chápu tě, mám to podobně :D jenom škoda, že to, co mě baví, se učit vlastně vůbec nemusím, protože si to pamatuju (a to nemyslím tak, že je škoda, že se nemusím učit, ale že je škoda, že se nemusím učit zrovna to, co mě baví) snad to zní aspoň trochu srozumitelně :D
    teta má klavír, takové to křídlo, a na tom se hraje úplně senzačně, hlavně zahraješ narozdíl od těch našich cokoli :D a splést se to dá jednoduše - stačí, abych hrála já :D
    tak to bych některý z těch seznamů chtěla vidět! :D já zase jednu dobu dělala samé seznamy ohledně lidí, takže jsem se pořád děsně otravně všech okolo na něco vyptávala :D
    ehm... néééé... nezakončila... to se ti asi jenom něco zdálo! :D

    OdpovědětVymazat